Produktów: 27
Francuska marka Givenchy, założona przez hrabiego Huberta de Givenchy w 1952 roku, tworzy najwyżej jakości odzież, akcesoria i perfumy. Produkty Givenchy zyskały reputację dzięki unikalnemu połączeniu francuskiej elegancji i amerykańskiego splendoru.
Arystokratyczne pochodzenie twórcy oznaczało, że Givenchy cenił tradycję i miał skłonność do zuchwałości. Już jego pierwsza kolekcja zapowiadała nadejście nowej ery wyzwolonej elegancji – podział damskiego stroju na lekkie bluzki i spódnice był przełomowym ruchem. To także on wprowadził modę „casual chic”, niezobowiązującej elegancji, do kanonu mody.
Kiedy w 1953 roku Givenchy poznał Audrey Hepburn, zakochał się w jej nieodpartym uroku i młodzieńczym duchu. Aktorka wpłynęła na stworzenie wyjątkowej wizji Givenchy „idealnie niedoskonałego” piękna. Pierwszy zapach marki Givenchy, L’Interdit, został stworzony specjalnie dla niej. Wejście do świata perfum było naturalne dla twórcy, który uważał perfumy Givenchy za przedłużenie swojego couture, nienagannego stylu, który chciał nadać swoim ubraniom. Postrzegał zapach za ostateczny akcent podkreślający styl, a produkty Givenchy do dziś noszą charakterystyczną i ponadczasowy sygnaturę zapachową.
W dwa lata później marka Givenchy poszerzyła swoją ofertę o pierwszy zapach dla mężczyzn, Eau de Vétiver. Wprowadzona na rynek w 1969 linia Gentleman Givenchy stała się punktem odniesienia w modzie męskiej. Kolekcja zapachów pod tą samą nazwą to równowaga między niekwestionowaną siłą a pewną siebie wrażliwością. Wody perfumowane z tej linii oferują odważne kontrasty, jednocześnie uosabiając klasyczną elegancję i nowoczesną męskość.
Każde perfumy Givenchy są tak wyjątkowe, jak jego osoba, która je nosi, ubierając skórę w taki sam sposób, jak moda couture ubiera ciało. Zapachy celebrują wyjątkowość i osobowość, a produkty Givenchy wyróżnia elegancja z elementami zaskoczenia. Definiując na nowo kody kulturowe i wymykając się ograniczeniom płci, perfumy Givenchy są ucieleśnieniem ponadczasowej i awangardowej wizji.
Dziś w perfumowanym portfolio Givenchy każdy miłośnik zapachów znajdzie coś dla siebie. Klasyczny L’Interdit do dziś zachwyca szykiem wspaniałej Audrey. Kolekcja Irresistible, skupiona wokół designu różowego złota, to zalotne i ekscytujące zapachy grające kontrastami.
W 1989 roku dom Givenchy rozwinął przeniósł swoje podejście do stylu i tożsamości na kolejny poziom, wprowadzając na rynek kolekcje kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz makijażu.
Pielęgnacyjne produkty Givenchy zrodziły się z szeroko zakrojonych badań naukowych i chęci stworzenia innowacyjnych formuł, które zaspokajają różnorodne potrzeby w zakresie pielęgnacji skóry. Givenchy Skin Care łączy w sobie zmysłowość i awangardę, proponując kremy do twarzy, toniki czy luksusowe sera.
Linie kosmetyków kolorowych Givenchy Makeup dają kobietom swobodę kształtowania i definiowania swojego piękna. Produkty Givenchy do makijażu nie przestają zaskakiwać – to innowacyjne tekstury, żywe kolory, nowe gesty i opakowanie inspirowane modą Couture.
Kosmetyki i zapachy Givenchy pozostają nowatorskie, zmysłowe i eleganckie, kontynuując ponad 60 letnią tradycję. Perfumy Givenchy dla kobiet i kolekcje dla mężczyzn emanują indywidualnym charakterem i zachwycają otoczenie.