Dzień dobry!
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o zasadach funkcjonowania serwisu, sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, rodzajach płatności dostępnych w serwisie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail sklep@aelia.pl lub numerem telefonu +48 22 2707277. Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!
Zespół serwisu internetowego aelia.pl
Regulamin obowiązuje od dnia 17 lutego 2024 r.
§ 1 Definicje
§ 2 Postanowienia wstępne
§ 3 Usługi Elektroniczne dotyczące Serwisu
§ 4 Zawartość serwisu
§ 5 Konto użytkownika
§ 6 Zapis do Newslettera w celu otrzymania Treści Cyfrowych
§ 7 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 8 Wymogi techniczne
§ 9 Zakupy w Sklepie
§ 10 Płatności
§ 11 Realizacja zamówienia
§ 12 Prawo odstąpienia od umowy
§ 13 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 14 Reklamacje
§ 15 Odpowiedzialność za zgodność Treści Cyfrowych z Umową
§ 16 Doprowadzenie Treści Cyfrowych do zgodności z Umową
§ 17 Przekazywanie treści Użytkownika
§ 18 Moderacja treści Użytkownika
§ 19 Zgłaszanie treści Użytkownika
§ 20 Sankcje za niedopuszczalne Treści Użytkownika
§ 21 Odwołania
§ 22 Opinie
§ 23 Dane osobowe i pliki cookies
§ 24 Prawa własności intelektualnej
§ 25 Zastrzeżenia
§ 26 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami/Przedsiębiorcami traktowanymi jak konsumenci
§ 27 Postanowienia końcowe
Załącznik nr 1 Wzór formularza odstąpienia od umowy.
Załącznik nr 2 Wzór formularza reklamacji.
Załącznik nr 3 Wzór formularza zgłoszenia naruszenia dotyczącego treści Użytkownika.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Faktura – dokument wystawiony przez Sprzedawcę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), potwierdzający dokonanie sprzedaży. Faktura oznacza również fakturę korygującą.
Konto Użytkownika – uregulowana odrębnym Regulaminem Konta Użytkownika nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swój własny profil, w którym gromadzone są dane podane przez Kupującego oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego),
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie, w tym osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego. Klientem jest Konsument, Przedsiębiorca i Przedsiębiorca, traktowany jak konsument;
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności, która składa zamówienie w Sklepie internetowym;
Produkt/towar - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
Kod Rabatowy – unikalny kod (ciąg znaków), który może zostać wykorzystany przez Kupującego do obniżenia Ceny.
Newsletter – wiadomości e-mail zawierające informacje o nowościach, promocjach lub Produktach związanych z Serwisem;
Serwis – strona internetowa działająca pod adresem https://aelia.pl z jej rozszerzeniami;
Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
Treść Użytkownika – wszelkie informacje przekazane przez Kupującego w celu ich przechowywania na żądanie Kupującego w systemie teleinformatycznym Serwisu, ewentualnie w celu ich publikacji w Serwisie, tj. dodatkowe informacje podane w Koncie Użytkownika, komentarze lub opinie o Produkcie, pytania lub notatki pod Treściami Cyfrowymi, post w grupie tematycznej lub grupie wsparcia związanej z Treściami Cyfrowymi;
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest sprzedaż Towarów albo dostarczenie Treści Cyfrowych;
Usługi Elektroniczne – wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego za pośrednictwem Serwisu;
Produkt/towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Przedsiębiorca traktowany jak konsument - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Regulamin – niniejszy regulamin;
Sklep – sklep internetowy aelia.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://aelia.pl
Sprzedawca – Lagardere Duty Free Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-486), ul. Aleje Jerozolimskie 174, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000257014, NIP: 5222817394, REGON: 140562086
Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Sklepu, określające: rodzaj i ilość Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Kupującego, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Produktów, będących przedmiotem zamówienia.
Skutki odstąpienia od Umowy
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów
Sprzedawca informuje, iż w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę traktowanego jak konsument reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca nie wyraża zgody na udział w postępowaniach w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.