Aby uzyskać informację o dostępności produktu należy skorzystać z opcji POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. W momencie kiedy produkt będzie dostępny informacja o tym natychmiast zostanie przesłana na podany adres email.
Nasze produkty pochodzą wyłącznie z certyfikowanych źródeł. Od lat współpracujemy z zaufanymi partnerami, którzy dostarczają nam tylko oryginalne produkty.
Produkty, które znajdują się w naszym sklepie internetowym dostępne są też w sklepach Aelia na lotniskach w całej Polsce i na świecie.
Przydatność kosmetyków po otwarciu, tzw. PAO (period after opening). Część kosmetyków należy zużyć w przeciągu określonego czasu od otwarcia, ze względu na utlenianie i czynniki mikrobiologiczne. Na opakowaniu tych kosmetyków widnieje rysunek otwartego słoika, wewnątrz znajduje się wartość wyrażana w miesiącach.
W celu zdobycia konkretnych informacji o dacie ważności produktu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy.
Aby założyć konto wejdź na stronę rejestracyjną i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Aby zmienić hasło, skorzystaj ze strony do resetowania hasła.
Zachęcamy do zapisania się do newslettera za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Rezygnacja z subskrypcji newslettera jest możliwa po zalogowaniu się na konto użytkownika. W zakładce newsletter należy wybrać opcję wypisz się z newslettera.
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.
Nie ma konieczności tworzenia konta przy składaniu zamówienia. Po umieszczeniu produktu w koszyku, wybraniu metody płatności i dostawy przechodzimy do kolejnego etapu składania zamówienia. Na tym etapie istnieje możliwość wyboru „zakupów bez rejestracji”.
Aby dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.
W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami dostępnymi na stronie dotyczącej zwrotów i reklamacji.
Zgodnie z regulaminem zwrotu środków na konto dokonujemy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Aby reklamować produkt prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą na stronie dotyczącej zwrotów i reklamacji.
Dostawa zamówień realizowana jest za pośrednictwem:
firmy kurierskiej DPD,
usług InPost (kurier lub paczkomaty),
punktów odbioru DHL PickUp.
Przewidywany czas dostarczenia zamówienia złożonego do godziny 17:00 w dni robocze to 24 h. Zamówienia złożone po godzinie 17:00 w piątek zgodnie z harmonogramem dostaw docierają do klientów we wtorek lub kolejne dni robocze.
W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.
W naszym sklepie mamy możliwość płatności:
Za pobraniem, zapłata gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Przelew online, elektroniczna forma płatności obsługiwana przez Przelewy24
Płatności odroczone, płatności odroczone obsługiwane przez Przelewy24
Szczegóły znajdują się na stronie.
Tak oczywiście. Płatność za pobraniem dotyczy zamówień do 5000 zł. Do każdego zamówienia za pobraniem w kwocie poniżej 249 zł doliczamy 3 zł kosztów operacyjnych.
W celu skorzystania z posiadanego kuponu rabatowego należy przejść na stronę Zawartość koszyka, zaznaczyć opcję wpisz kod rabatowy, a następnie wprowadzić kod w odpowiednim polu. Po zatwierdzeniu kodu rabat zostanie automatycznie naliczony do zamówienia.
Lista wszystkich aktualnych promocji znajdują się w zakładce Złap okazje.
W celu nawiązania współpracy prosimy o skorzystanie ze strony.
Aby dokonać reklamacji produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym należy skorzystać ze strony.