Aby uzyskać informację o dostępności produktu należy skorzystać z opcji POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. W momencie kiedy produkt będzie dostępny informacja o tym natychmiast zostanie przesłana na adres email podany przy rejestracji konta.
Nasze produkty pochodzą wyłącznie z certyfikowanych źródeł. Od lat współpracujemy z zaufanymi partnerami, którzy dostarczają nam tylko oryginalne produkty.
Produkty, które znajdują się w naszym sklepie internetowym dostępne są też w sklepach Aelia na lotniskach w całej Polsce i na świecie.
Przydatność kosmetyków po otwarciu, tzw. PAO (period after opening). Część kosmetyków należy zużyć w przeciągu określonego czasu od otwarcia, ze względu na utlenianie i czynniki mikrobiologiczne. Na opakowaniu tych kosmetyków widnieje rysunek otwartego słoika, wewnątrz znajduje się wartość wyrażana w miesiącach.
W celu założenia konta prosimy o skorzystanie ze strony.
Aby zmienić hasło należy skorzystać ze strony.
Aby zapisać się do Newslettera zapraszamy na stronę.
Rezygnując z Newslettera prosimy o skorzystanie ze strony.
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.
Nie ma konieczności tworzenia konta przy składaniu zamówienia. Po umieszczeniu produktu w koszyku, wybraniu metody płatności i dostawy przechodzimy do kolejnego etapu składania zamówienia. Na tym etapie istnieje możliwość wyboru „zakupów bez rejestracji”.
Aby dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.
Aby zwrócić produkt prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie.
Zgodnie z regulaminem zwrotu środków na konto dokonujemy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Aby reklamować produkt prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą na stronie.
Oferujemy dostawę przesyłki za pomocą:
firmy kurierskiej DPD
paczkomatów InPost.
Przewidywany czas dostarczenia zamówienia złożonego do godziny 15:00 w dni robocze to 24 h. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 w piątek zgodnie z harmonogramem dostaw docierają do klientów we wtorek lub kolejne dni robocze.
W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.
W naszym sklepie mamy możliwość płatności:
Za pobraniem, zapłata gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Przelew online, elektroniczna forma płatności obsługiwana przez Przelewy24
Płatności odroczone, płatności odroczone obsługiwane przez Przelewy24
Szczegóły znajdują się na stronie.
Tak oczywiście. Płatność za pobraniem dotyczy zamówień do 1500 zł. Do każdego zamówienia za pobraniem w kwocie poniżej 99 zł doliczamy 3 zł kosztów operacyjnych.
Na stronie ZAWARTOŚĆ KOSZYKA zaznacz opcję MAM KUPON RABATOWY.
Lista wszystkich aktualnych promocji znajdują się w zakładce PROMOCJE %.
W celu nawiązania współpracy prosimy o skorzystanie ze strony.
Aby dokonać reklamacji produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym należy skorzystać ze strony.