Organizatorem Promocji jest Lagardere Duty Free Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIV Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000257014; NIP 522-28-17-394; REGON 140562086; kapitał zakładowy w wysokości 5.900.000,00zł (dalej „Organizator”).
1.1. Promocja prowadzona będzie w sklepie internetowym Organizatora pod adresem https://aelia.pl/ na terenie Polski (dalej „Sklep”), w dniach 19.08- 31.10.2024 r lub do odwołania, do wyczerpania zapasów danych produktów objętych Promocją („Okres Obowiązywania”).
1.2. Promocja obejmuje wszystkie produkty nieprzecenione i polega na udzieleniu rabatu 50 zł przy zakupach za min. 199 zł. Promocja obowiązuje po wpisaniu indywidualnego kodu dostępnego w Costa Coffee Club, kod jest do jednorazowego użycia, dla zalogowanych.
1.3. Promocja ma na celu uatrakcyjnienie zakupów w sklepie internetowym Aelia.pl i skierowana jest do klientów dokonujących zakupów internetowych w sklepie oraz posiadających aplikację Costa Coffee Club.
2.1. Promocja polega na możliwości zakupu przez sklep internetowy wszystkich, nieprzecenionych produktów z rabatem 50 zł przy zakupach za min. 199 zł, z zastrzeżeniem pkt. 2.9. poniżej.
2.2. Uczestnikiem Promocji może być każdy Klient (osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych), który w Sklepie Organizatora dokona w Okresie Obowiązywania, w ramach jednej transakcji, zakupu produktów zgodnie z pkt 2.1. („Uczestnik”) dodatkowo Uczestnik musi być zarejestrowany w sklepie oraz posiadać konto i być zalogowanym w aplikacji Costa Coffee Club.
2.3. Każdy użytkownik Costa Coffee Club, który podczas trwania promocji w dniach 19.08-31.10.2024 r. wejdzie na stronę aelia.pl i wpisze w koszyku hasło „COSTA” ma możliwość skorzystania z promocji.
2.4. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
2.5. Oferta promocyjna znajduje się pod adresem: https://aelia.pl/
2.6. Uczestnikiem Promocji może być każdy Klient (osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych), który w Sklepie Organizatora posiada konto klienta i dokona w Okresie Obowiązywania, w ramach jednej transakcji, zakupu produktów zgodnie z pkt 2.1. („Uczestnik”) oraz nie jest przypisany do grupy rabatowej (Aelia Pracownicy, ViP Miles&More).
2.7. Kod promocyjny jest do jednorazowego wykorzystania.
2.8. Promocja objęta niniejszym Regulaminem nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi Organizatora w Okresie Obowiązywania.
2.9. Rabat nalicza się w koszyku zalogowanego Uczestnika.
2.10. Oferta nie łączy się z produktami dostępnymi w zestawach pod adresem: https://aelia.pl/promocje/w-zestawie-taniej-rabaty-do-18 Pojedyncze produkty z zestawu również nie łączą się z programami lojalnościowymi, innymi kodami oraz zniżkami.
3.1. Reklamacje związane z organizacją i sposobem przeprowadzenia Promocji należy zgłaszać na adres: Lagardere Duty Free Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa lub drogą elektroniczną: https://aelia.pl/zwroty-i-reklamacje
3.2. Złożone reklamacje będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji. O zachowaniu terminu decyduje data nadania odpowiedzi na reklamację. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub pocztą.
3.3. Przy rozpoznawaniu reklamacji Organizator opiera się na treści niniejszego Regulaminu oraz przepisach prawa polskiego.
3.4. Uczestnik Promocji, który nie wniósł reklamacji na wyżej określonych zasadach lub którego reklamacja nie została uznana przez Organizatora, może wystąpić z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
3.5. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią za wady rzeczy sprzedanej ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
3.6. Organizator jest administratorem danych osobowych osób zgłaszających reklamacje. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji. Udostępnienie danych osobowych, o których mowa w powyżej jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Każdy Uczestnik, który zgłosi reklamację, ma prawo do poprawienia czy żądania zaprzestania danych osobowych. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia, mogą zgłosić reklamację jeśli przedstawią Organizatorowi zgodę Przedstawiciela Ustawowego na przetwarzanie Danych Osobowych.
4.1. Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji i jest dostępny u Organizatora lub udostępniany drogą mailową na życzenie Klienta.
4.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego.
4.3. Wszelkie spory i roszczenia związane z Promocją będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
4.4. Biorąc udział w Promocji Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na związanie postanowieniami Regulaminu.
Promocja obowiązuje w dniach 19.08-31.10.2024 r.