✨ Bestsellery czekają! Najlepsze produkty luksusowych marek do -30%🤩 Skorzystaj z promocji
Aelia
📦WYSYŁKA 24H
PROMOCJE
NOWOŚCI
PERFUMY
TWARZ
CIAŁO
STANLEY
WŁOSY
MAKIJAŻ
MEN
LIFESTYLE
MARKI
PORADY
Menu
  • 📦WYSYŁKA 24H
  • PROMOCJE
  • NOWOŚCI
  • PERFUMY
  • TWARZ
  • CIAŁO
  • STANLEY
  • WŁOSY
  • MAKIJAŻ
  • MEN
  • LIFESTYLE
  • MARKI
  • PORADY

Darmowa dostawa od 99zł

0

REGULAMIN SKLEPU

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta i Przedsiębiorcy traktowanego jak konsument. Obowiązujący od dnia 05 stycznia 2023 r.

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami/Przedsiębiorcami traktowanymi jak konsumenci

Załącznik nr 1 Wzór formularza odstąpienia od umowy.
Załącznik nr 2: Wzór formularza reklamacji.

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Faktura – dokument wystawiony przez Sprzedawcę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), potwierdzający dokonanie sprzedaży. Faktura oznacza również fakturę korygującą.
Konto – uregulowana odrębnym Regulaminem Konta Użytkownika nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swój własny profil, w którym gromadzone są dane podane przez Kupującego oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego),
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie, w tym osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego. Klientem jest Konsument, Przedsiębiorca i Przedsiębiorca, traktowany jak konsument;
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności, która składa zamówienie w Sklepie internetowym; Produkt/towar - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową Przedsiębiorca traktowany jak konsument - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Regulamin – niniejszy regulamin;
Sklep – sklep internetowy sklep.aelia.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://sklep.aelia.pl
Sprzedawca – Lagardere Duty Free Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-486), ul. Aleje Jerozolimskie 174, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000257014, NIP: 5222817394, REGON: 140562086
Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Sklepu, określające: rodzaj i ilość Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Kupującego, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Produktów, będących przedmiotem zamówienia.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: Lagardere Duty Free Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa
  2. Formularz kontaktowy. Do pobrania: https://sklep.aelia.pl/kontakt-i-dane-firmy
  3. Adres e-mail: sklep@aelia.pl
  4. Nr telefonu: +48 22 270 72 77
  5. Adres, na który można odesłać reklamowany towar: OEX E-Business - Centrum Dystrybucji ul. Łubińska 10 05-532 Łubna
  6. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): OEX E-Business - Centrum Dystrybucji ul. Łubińska 10 05-532 Łubna
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    - urządzenie z dostępem do Internetu
    - przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie podane są w polskich złotych, są całkowitymi cenami za towar -zawierają podatki, w tym podatek VAT (cena brutto) i nie zawierają kosztów dostawy towaru.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Kupujący może dokonać zakupu towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu przez złożenie zamówienia. Zamówienia mogą być składane przez całą dobę przez siedem dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  4. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać wybrany produkt do koszyka, wybrać sposób dostawy towaru, dokonać wyboru formy płatności oraz wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez zatwierdzenie przycisku „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  5. W celu złożenia zamówienia wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  6. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  7. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania przez Kupującego Regulaminu oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia.
  8. Złożenie zamówienia przez Kupującego w następstwie którego Sprzedawca przyjął zamówienie do realizacji jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Na podstawie zawartej umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność zamówionego towaru i dostarczyć mu go, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić cenę i odebrać zamówiony towar.
  9. Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  10. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto i dokonać zakupu po uprzednim zalogowaniu się lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  11. Sprzedawca przekaże Kupującemu Fakturę, jako dokument stwierdzający dokonanie sprzedaży. W przypadku Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą traktowanym jak konsument, złożenie zamówienia jest tożsame z wyrażeniem żądania przez Kupującego na wystawienie przez Sprzedawcę Faktury, zgodnie z przepisem art. 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług.
  12. Kupujący akceptuje wystawianie i dostarczanie przez Sprzedawcę Faktur w formie elektronicznej.
  13. Faktury, będą każdorazowo wysyłane z adresu e-mail: sklep@aelia.pl na adres e-mail Kupującego wskazany w procesie składania zamówienia, Faktura będzie uważana za dostarczoną do Kupującego w dacie wpływu wiadomości e-mail zawierającej Fakturę, na serwer pocztowy Kupującego.
  14. Sprzedawca wystawi Fakturę zawierającą numer, za pomocą którego Kupujący jest zidentyfikowany na potrzeby podatku od towarów i usług (numer NIP), wyłącznie w przypadku gdy Kupujący zgłosi takie żądanie podczas składania zamówienia oraz przekaże Sprzedawcy swój numer NIP (podczas rejestracji Konta albo w trakcie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji, o których mowa w ust. 8). Zgłoszenie żądania wystawienia Faktury zawierającej NIP, musi nastąpić najpóźniej w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego. W przypadku braku żądania ze strony Kupującego i/lub braku podania numeru NIP Kupującego, Sprzedawca nie wystawi Faktury zawierającej numer NIP, stosownie do przepisu art. 106b ust. 5 ustawy o podatku od towarów i usług.
§ 5 PŁATNOŚCI
  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1.1 Za pośrednictwem płatności elektronicznych oferowanych w ramach platformy płatniczej Przelewy24:
    a. Za pomocą karty płatniczej:
    ✔ Visa.
    ✔ Visa Electron.
    ✔ MasterCard.
    ✔ MasterCard Electronic.
    ✔ Maestro.
    b. Dokonując przelewu online.
    c. Korzystając z płatności mobilnych BLIK, Google Pay, Apple Pay.
    d. Korzystając z metody płatności odroczonej PayPo.
    e. Korzystając z metody płatności odroczonej Limit P24Now - płatność dostępna od zakupów za min. 100 zł.
    f. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    1.2 Za pobraniem, tj. gotówką lub w ewentualnie inny sposób przewidziany dla tego rodzaju płatności w danej firmie kurierskiej, w momencie dostarczenia towaru do Kupującego. Maksymalna wartość zamówienia za pobraniem wynosi 1 500 zł.

  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 5 Dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności po upływie wyżej wskazanego terminu, zamówienie zostanie anulowane, o czym Kupujący zostanie poinformowany.

  3. W przypadku wybrania płatności za pobraniem, Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony towar.

  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku metody płatności określonej w § 5 ust. 1 lic. c, ze względu na jej specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.

  6. Płatności są obsługiwane przez Przelewy24: spółkę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, KRS: 0000347935.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Termin realizacji zamówienia zostanie wskazany po dokonaniu zamówienia przez Kupującego. W przypadku wyboru metody płatności spośród wskazanych § 5 ust. 1 lit. a-d bieg terminu liczony będzie od dnia wpłaty środków konto. Jeśli Kupujący nie akceptuje terminu realizacji zamówienia powinien odstąpić od realizacji zamówienia.
  2. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  3. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
  • Na adres wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia, za pośrednictwem firmy kurierskiej;
  • Do paczkomatów InPost.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Konsument oraz Przedsiębiorca traktowany jak konsument, ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni liczonym zgodnie z § 7 ust. 2 poniżej, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: A. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę traktowanego jak konsument lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; B. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  3. Aby odstąpić od umowy Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument musi złożyć Sprzedawcy, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy; ww. oświadczenie może być przesłane na przykład pocztą na adres siedziby spółki podany w § 2 ust. 1 niniejszego Regulaminu lub przekazane pocztą elektroniczną na adres email wskazany w § 2 ust. 2).
  4. Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego w załączniku do Regulaminu, lub ze wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ustawy o prawach konsumenta jednak stosowanie wyżej wymienionych wzorów nie jest obowiązkowe.
  5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku Przedsiębiorcy traktowanego jak konsument, który korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, Sprzedawca ma prawo do weryfikacji czy zawierana przez tę osobę umowa miała dla niej charakter zawodowy w celu weryfikacji uprawnienia do odstąpienia od umowy. Sprzedawca niniejszym zastrzega, iż w przypadku braku ziszczenia się tych przesłanek jest on uprawniony do nieuwzględnienia oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez takiego Przedsiębiorcę.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy traktowanemu jak konsument, wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie Konsumenta lub Przedsiębiorcy traktowanego jak konsument o wykonaniu odstąpieniu od umowy.
  2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument, nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej otrzymanych płatności do czasu zwrotu towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument powinien zwrócić towar na adres: OEX E-Business - Centrum Dystrybucji ul. Łubińska 10 05-532 Łubna; niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
    11 W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, na adres OEX E-Business - Centrum Dystrybucji ul. Łubińska 10 05-532 Łubna. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
  5. Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  6. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, to w takim przypadku Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument jest również zobowiązany do zwrotu towaru i poniesienia kosztów tego zwrotu.
  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę traktowanego jak konsument kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
  8. W przypadku paczek wysłanych przez Sprzedawcę, nieodebranych przez Kupującego, które powróciły do magazynu jest to traktowane jako odstąpienie od umowy.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy traktowanemu jak konsument w odniesieniu do umowy:
    1.1 W której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy traktowanemu jak konsument lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    1.2 W której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
    1.3 W której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    1.4 W której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
    1.5 W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    1.6 O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
    1.7 W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    1.8 W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
§ 9 REKLAMACJE
  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnego z umową, .
  2. W przypadku wystąpienia niezgodności towaru z umową Konsument oraz Przedsiębiorca traktowany jak konsument ma możliwość reklamowania towaru, korzystając z uprawnień przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta.
  3. Korzystając z uprawnień z rękojmi Konsument oraz Przedsiębiorca traktowany jak konsument może, z zastrzeżeniami i na zasadach oraz w terminach określonych w ustawie o prawach konsumenta: a. żądać wymiany towaru lub b. żądać naprawy towaru.
  4. Konsument oraz Przedsiębiorca traktowany jak konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Konieczność udostępnienia towaru nie dotyczy przypadków, w których Sprzedawca zdecyduje, że dostarczenie towaru jest zbędne do rozpatrzenia reklamacji.
  5. Reklamacje można składać w dowolnej formie, w szczególności pisemnie, mailem na adres e-mail: sklep@aelia.pl lub przy użyciu danych kontaktowych § 2 ust. 1 Regulaminu.
  6. Zgłaszając reklamację należy wskazać, na czym polega niezgodność towaru z umową. W celu złożenia reklamacji Konsument i Przedsiębiorca traktowany jak konsument może wykorzystać formularz reklamacyjny stanowiący Załącznik nr. 2 do Regulaminu.
  7. Sprzedawca nie udziela gwarancji na zakupione w Sklepie produkty. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  8. Skargi dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  9. Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę traktowanego jak konsumenta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uznana, Sprzedawca poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji.
  10. W przypadku Kupującego, który jest Przedsiębiorcą traktowanym jak konsument i który korzysta z prawa do reklamacji, Sprzedawca ma prawo do weryfikacji czy zawarta przez tę osobę umowa miała dla niej charakter zawodowy w celu weryfikacji uprawnienia do skorzystania z prawa do reklamacji. Sprzedawca niniejszym zastrzega, iż w przypadku braku ziszczenia się tych przesłanek jest on uprawniony do nieuwzględnienia reklamacji.
  11. Kupujący ma prawo korzystania z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora, o ile gwarancja została udzielona. Wykonanie uprawnień z gwarancji (jeśli towar został objęty gwarancją) nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy traktowanego jak konsument z tytułu rękojmi.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
Sprzedawca informuje, iż przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę traktowanego jak konsument reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca nie wyraża zgody na udział w postępowaniach w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

§ 10 DANE OSOBOWE

Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego, w tym przy pomocy plików cookies. Cele i warunki, na jakich Sprzedawca zbiera i przetwarza dane osobowe, a także prawa osób, których dane dotyczą i sposób ich realizacji są opisane w Polityce prywatności dostępnej na Stronie.

§ 11 ZASTRZEŻENIA
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Poza postanowieniami Regulaminu znajdują zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI/PRZEDSIĘBIORCAMI TRAKTOWANYMI JAK KONSUMENCI
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak konsument.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady prawne i fizyczne rzeczy sprzedanej zostaje wyłączona wtedy gdy Kupujący nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą traktowanym jak konsument. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem/Przedsiębiorcą traktowanym jak konsument, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu.
Załącznik nr 2: do Regulaminu.

Dołącz do subskrybentów naszego newslettera i odbierz rabat na aelia.pl:

-15% na cały asortyment przy minimalnej wartości zamówienia 199 zł. Kod nie łączy się z innymi promocjami i kodami.

Administratorem danych osobowych jest Lagardere Duty Free Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jerozolimskich 174, 02-486 Warszawa („Spółka”)

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Administratora tj. Lagardere Duty Free Sp. z o.o. informacji handlowych, w tym newslettera, informacji o promocjach i nowościach na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 344) Wszelkie informacje handlowe są całkowicie bezpłatne. Powyższa zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Rabat nie łączy się z innymi promocjami. W celu skorzystania z rabatu, należy wprowadzić kod podczas procesu składania zamówienia.

Bezpieczne zakupy z wyjątkowymi benefitami

Kameleon

Załóż konto w sklepie Aelia i korzystaj z zakupów z 10% rabatem.

Dowiedz się więcej
Miles & More

Korzystaj z zakupów ze zniżką 10% i zbieraj mile za zakupy w sklepie Aelia.

Dowiedz się więcej

Dostawa nawet na drugi dzień

Próbki kosmetyków w prezencie

Opakowania przyjazne środowisku

Odroczone płatności


Dołącz do społeczności aelia

Facebook

Instagram

Youtube

Dołącz do społeczności aelia

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowyemail: sklep@aelia.pl
Infolinia: +48 22 270 72 77Infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00
Kontakt do sklepów stacjonarnych Aelia Duty Free
Inspektor Ochrony Danych - Cezary  Siemion:
+48 22 572 32 99
email: iodo@lagardere-tr.pl


Formy dostawy

Inpost

DPD

DHL


Formy płatności

Blik

Przelewy24

ApplePay

Visa

MasterCard

GooglePay

PayPo


OBSŁUGA KLIENTA

  • Czas dostarczenia przesyłki‍
  • Zwroty i reklamacje‍
  • Często zadawane pytania‍
  • O Aelia Duty Free‍
  • Kontakt i dane firmy‍

PROMOCJE I BENEFITY

  • Rabaty i promocje‍
  • Program Kameleon‍
  • Program Miles & More‍

INFORMACJE

  • Regulamin sklepu ważny od 17.02.2024 r.‍
  • Polityka prywatności ważna od 17.02.2024 r.‍
  • Regulaminy promocji‍
  • Zarządzaj ustawieniami cookie‍
  • Regulaminy promocji z Lotniskiem Chopina‍
  • Kariera w Lagardere‍

Gwarancja jakości

Trusted Shops Guarantee

4.95

/ 5.00

Dowiedz się więcej

Nasze bestsellery

  • Tom Ford Ombre Leather‍
  • Hermes Terre D'Hermes‍
  • Jean Paul Gaultier Divine‍
  • Stanley Quencher‍

Popularne marki

  • Chloé‍
  • Dolce&Gabbana‍
  • Jean Paul Gaultier‍
  • Yonelle‍
  • Dr Irena Eris‍
  • Carolina Herrera‍

Kosmetyki

  • Kosmetyki do pielęgnacji twarzy‍
  • Pielęgnacja okolic oczu‍
  • Oczyszczanie twarzy‍
  • Pielęgnacja ciała‍
  • Pielęgnacja twarzy‍

Popularne kategorie

  • Promocje‍
  • Perfumy dla kobiet‍
  • Perfumy dla mężczyzn‍
  • Ciało‍
  • Lifestyle‍

stworzone przez

movecloser.co

Copyright Ⓒ Aelia Duty Free 2022