✨ Bestsellery czekają! Najlepsze produkty luksusowych marek do -30%🤩 Skorzystaj z promocji
Aelia
📦WYSYŁKA 24H
PROMOCJE
NOWOŚCI
PERFUMY
TWARZ
CIAŁO
STANLEY
WŁOSY
MAKIJAŻ
MEN
LIFESTYLE
MARKI
PORADY
Menu
  • 📦WYSYŁKA 24H
  • PROMOCJE
  • NOWOŚCI
  • PERFUMY
  • TWARZ
  • CIAŁO
  • STANLEY
  • WŁOSY
  • MAKIJAŻ
  • MEN
  • LIFESTYLE
  • MARKI
  • PORADY

Darmowa dostawa od 99zł

0

Często zadawane pytania

ASORTYMENT

Kiedy będzie dostępny produkt?

Aby uzyskać informację o dostępności produktu należy skorzystać z opcji POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. W momencie kiedy produkt będzie dostępny informacja o tym natychmiast zostanie przesłana na adres email podany przy rejestracji konta.

Czy produkty są oryginalne?

Nasze produkty pochodzą wyłącznie z certyfikowanych źródeł. Od lat współpracujemy z zaufanymi partnerami, którzy dostarczają nam tylko oryginalne produkty.

Produkty, które znajdują się w naszym sklepie internetowym dostępne są też w sklepach Aelia na lotniskach w całej Polsce i na świecie.

Jaka jest data ważności produktu?

Przydatność kosmetyków po otwarciu, tzw. PAO (period after opening). Część kosmetyków należy zużyć w przeciągu określonego czasu od otwarcia, ze względu na utlenianie i czynniki mikrobiologiczne. Na opakowaniu tych kosmetyków widnieje rysunek otwartego słoika, wewnątrz znajduje się wartość wyrażana w miesiącach.

MOJE KONTO

Jak utworzyć konto?

W celu założenia konta prosimy o skorzystanie ze strony.

Jak zmienić hasło?

Aby zmienić hasło należy skorzystać ze strony.

Chciałbym się zapisać do Newslettera?

Aby zapisać się do Newslettera zapraszamy na stronę.

Jak mogę zrezygnować z Newslettera?

Rezygnując z Newslettera prosimy o skorzystanie ze strony.

Chcę usunąć konto. Jak to zrobić?

W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.

Czy muszę utworzyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma konieczności tworzenia konta przy składaniu zamówienia. Po umieszczeniu produktu w koszyku, wybraniu metody płatności i dostawy przechodzimy do kolejnego etapu składania zamówienia. Na tym etapie istnieje możliwość wyboru „zakupów bez rejestracji”.

MOJE ZAMÓWIENIE

Jak zmienić/anulować zamówienie?

Aby dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.

Jak mogę zwrócić produkt?

Aby zwrócić produkt prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie.

Jak długo się czeka na zwrot środków na konto?

Zgodnie z regulaminem zwrotu środków na konto dokonujemy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.

Jak mogę reklamować produkt?

Aby reklamować produkt prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą na stronie.

DOSTAWA

Jakie metody i formy dostaw oferujecie Państwo?

Oferujemy dostawę przesyłki za pomocą:

  • firmy kurierskiej DPD

  • paczkomatów InPost.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

Przewidywany czas dostarczenia zamówienia złożonego do godziny 15:00 w dni robocze to 24 h. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 w piątek zgodnie z harmonogramem dostaw docierają do klientów we wtorek lub kolejne dni robocze.

Czy mogę zmienić adres dostawy mojej paczki?

W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego.

PŁATNOŚCI

Jakie mam możliwości płatności?

W naszym sklepie mamy możliwość płatności:

Za pobraniem, zapłata gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Przelew online, elektroniczna forma płatności obsługiwana przez Przelewy24
Płatności odroczone, płatności odroczone obsługiwane przez Przelewy24
Szczegóły znajdują się na stronie.

Czy można płacić przy dostawie?

Tak oczywiście. Płatność za pobraniem dotyczy zamówień do 1500 zł. Do każdego zamówienia za pobraniem w kwocie poniżej 99 zł doliczamy 3 zł kosztów operacyjnych.

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Na stronie ZAWARTOŚĆ KOSZYKA zaznacz opcję MAM KUPON RABATOWY.

PROMOCJE

Z jakich promocji mogę skorzystać robiąc zakupy w Państwa sklepie?

Lista wszystkich aktualnych promocji znajdują się w zakładce PROMOCJE %.

INNE

Chciałbym nawiązać z Państwem współpracę. Gdzie mogę przesłać ofertę?

W celu nawiązania współpracy prosimy o skorzystanie ze strony.

Dokonałem zakupu w sklepie stacjonarnym, chcę zgłosić reklamację. Gdzie się kierować?

Aby dokonać reklamacji produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym należy skorzystać ze strony.

Dołącz do subskrybentów naszego newslettera i odbierz rabat na aelia.pl:

-15% na cały asortyment przy minimalnej wartości zamówienia 199 zł. Kod nie łączy się z innymi promocjami i kodami.

Administratorem danych osobowych jest Lagardere Duty Free Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jerozolimskich 174, 02-486 Warszawa („Spółka”)

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Administratora tj. Lagardere Duty Free Sp. z o.o. informacji handlowych, w tym newslettera, informacji o promocjach i nowościach na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 344) Wszelkie informacje handlowe są całkowicie bezpłatne. Powyższa zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Rabat nie łączy się z innymi promocjami. W celu skorzystania z rabatu, należy wprowadzić kod podczas procesu składania zamówienia.

Bezpieczne zakupy z wyjątkowymi benefitami

Kameleon

Załóż konto w sklepie Aelia i korzystaj z zakupów z 10% rabatem.

Dowiedz się więcej
Miles & More

Korzystaj z zakupów ze zniżką 10% i zbieraj mile za zakupy w sklepie Aelia.

Dowiedz się więcej

Dostawa nawet na drugi dzień

Próbki kosmetyków w prezencie

Opakowania przyjazne środowisku

Odroczone płatności


Dołącz do społeczności aelia

Facebook

Instagram

Youtube

Dołącz do społeczności aelia

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowyemail: sklep@aelia.pl
Infolinia: +48 22 270 72 77Infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00
Kontakt do sklepów stacjonarnych Aelia Duty Free
Inspektor Ochrony Danych - Cezary  Siemion:
+48 22 572 32 99
email: iodo@lagardere-tr.pl


Formy dostawy

Inpost

DPD

DHL


Formy płatności

Blik

Przelewy24

ApplePay

Visa

MasterCard

GooglePay

PayPo


OBSŁUGA KLIENTA

  • Czas dostarczenia przesyłki‍
  • Zwroty i reklamacje‍
  • Często zadawane pytania‍
  • O Aelia Duty Free‍
  • Kontakt i dane firmy‍

PROMOCJE I BENEFITY

  • Rabaty i promocje‍
  • Program Kameleon‍
  • Program Miles & More‍

INFORMACJE

  • Regulamin sklepu ważny od 17.02.2024 r.‍
  • Polityka prywatności ważna od 17.02.2024 r.‍
  • Regulaminy promocji‍
  • Zarządzaj ustawieniami cookie‍
  • Regulaminy promocji z Lotniskiem Chopina‍
  • Kariera w Lagardere‍

Gwarancja jakości

Trusted Shops Guarantee

4.95

/ 5.00

Dowiedz się więcej

Nasze bestsellery

  • Tom Ford Ombre Leather‍
  • Hermes Terre D'Hermes‍
  • Jean Paul Gaultier Divine‍
  • Stanley Quencher‍

Popularne marki

  • Chloé‍
  • Dolce&Gabbana‍
  • Jean Paul Gaultier‍
  • Yonelle‍
  • Dr Irena Eris‍
  • Carolina Herrera‍

Kosmetyki

  • Kosmetyki do pielęgnacji twarzy‍
  • Pielęgnacja okolic oczu‍
  • Oczyszczanie twarzy‍
  • Pielęgnacja ciała‍
  • Pielęgnacja twarzy‍

Popularne kategorie

  • Promocje‍
  • Perfumy dla kobiet‍
  • Perfumy dla mężczyzn‍
  • Ciało‍
  • Lifestyle‍

stworzone przez

movecloser.co

Copyright Ⓒ Aelia Duty Free 2022