1.1. Niniejsze warunki promocji pod nazwą: „-Newsletter” określają zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną Promocji, zasady korzystania oraz uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w Promocji, a także obowiązki Organizatora (dalej również: „Warunki Promocji”).
1.2. Organizatorem promocji „Newsletter” (dalej również: „Promocja”) jest Lagardere Duty Free Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIV Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000257014; NIP 522-28-17-394; REGON 140562086; kapitał zakładowy w wysokości 5.900.000,00zł (dalej „Organizator”).
1.3. Promocja prowadzona będzie w sklepie internetowym (dalej „Sklep Internetowy”) pod adresem https://aelia.pl/
1.4. W Promocji mogą uczestniczyć wyłącznie Klienci, którzy nie znajdują się w aktualnej bazie adresów e-mail Organizatora, a więc nie udostępniły Organizatorowi swojego adresu e-mail i nie wyraziły zgody na przesyłanie przez Administratora tj. Lagardere Duty Free Sp. z o.o. informacji handlowych, w tym newslettera, informacji o promocjach i nowościach na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 344) przed wzięciem udziału w Promocji.
1.5. W Promocji mogą uczestniczyć Klienci, którzy otrzymali od Organizatora kod rabatowy – po spełnieniu warunków udziału w Promocji stają się uczestnikami Promocji (dalej również: „Uczestnik Promocji”). Promocja skierowana jest wyłącznie do osób, które udostępniły Organizatorowi swój adres e-mail, w celu zapisania się do Newslettera Sklepu Internetowego. Organizator, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od zapisania się do usługi Newsletter, wysyła 2 kody rabatowe na adres mailowy Klienta podany przez Klienta celem zapisania się do Newslettera.
2.1. Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika Promocji, na zasadach określonych w Warunkach Promocji, z Promocji obejmującej udzielenie Uczestnikowi Promocji dwóch jednorazowych indywidualnych kodów rabatowych (dalej również: „Kody Rabatowe”):
2.2. Aby wziąć udział w Promocji, należy:
a) zapisać się na usługę Newsletter dla kanału e-mail.
Aby zapisać się do bazy newsletterowej należy skorzystać z formularza znajdującego się pod adresem: Zapisz się do newslettera
b) zapoznać się i zaakceptować Warunki Promocji;
c) przekazać nam swój adres e-mail, klikając w przycisk „Odbierz kod”
d) w wiadomości zwrotnej Uczestnik Promocji otrzyma dwa jednorazowe, indywidualne kody rabatowe:
2.3. Promocja obowiązuje do 31.05.2024 r (dalej również: „Czas trwania Promocji”).
3.1. Promocja z kodem -15% nie obejmuje produktów przecenionych (tj. produktów, których cena została już przed Promocją obniżona). Promocja nie obejmuje produktów, których cena została już objęta bonami, voucherami, promocjami, obniżkami, zniżkami lub innymi szczególnymi ofertami cenowymi lub produktowymi.
3.2. Promocja z kodem -15% dotyczy tylko perfum i kosmetyków, z wyłączeniem marek Dior oraz Chanel w Sklepach Aelia Duty Free w strefie wolnocłowej.
3.3. Przed złożeniem Zamówienia – w sekcji Koszyk – należy wpisać otrzymany przez Uczestnika Promocji od Organizatora kod uprawniający do wykorzystania Rabatu oraz nacisnąć przycisk „Odbierz kod”. Przekazanie przez Uczestnika Promocji kodów uprawniających do wykorzystania Rabatu po złożeniu Zamówienia, nie uprawnia do wykorzystania Rabatu.
3.4. Rabat będzie udzielony w taki sposób, że regularna Cena za Produkt lub Produkty zakupione przez Uczestnika Promocji w Sklepie Internetowym zostanie pomniejszona o wysokość Rabatu, tj. o 15%, liczonego od pełnej, regularnej Ceny Produktu lub Produktów. Promocja nie obejmuje (nie obniża) ewentualnych kosztów dostawy Produktu lub Produktów zakupionych w ramach Promocji w Sklepie Internetowym, które Uczestnik Promocji ponosi w pełnej wysokości.
3.5. W przypadku jednoczesnego zakupu kilku Produktów objętych Promocją, Rabat naliczany jest od łącznej Ceny zakupionych Produktów objętych Promocją. W przypadku zwrotu przez Klienta Produktu zakupionego w ramach Promocji, Organizator zwróci Klientowi wyłącznie cenę rzeczywiście zapłaconą za Produkt (cenę obniżoną o wartość lub proporcjonalną część wartości Rabatu). W przypadku, gdy Uczestnik Promocji nie zwraca wszystkich zakupionych z wykorzystaniem kodu Produktów objętych Promocją, otrzymuje zwrot pomniejszony proporcjonalnie o wartość Rabatu.
3.6. W Czasie trwania Promocji, każdy Uczestnik Promocji może skorzystać z kodów promocyjnych jenodrazowo.
3.7. Przyznany przez Organizatora w ramach Promocji Rabat nie podlega wypłacie w pieniądzu lub wymianie na jakikolwiek inny środek płatniczy oraz ma charakter nieprzenoszalny.
3.8. Uczestnik Promocji dokonując zakupu Produktów w Sklepie Internetowym ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Rabatu.
3.9. Uczestnik Promocji może skorzystać z Rabatu na warunkach określonych w niniejszych Warunkach Promocji w Sklepie Internetowym w terminie do 31.05.2024 r.
4.1. Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji i jest dostępny u Organizatora lub udostępniany drogą mailową na życzenie Klienta.
4.2. Reklamacje związane z organizacją i sposobem przeprowadzenia Promocji należy zgłaszać na adres:
Lagardere Duty Free Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa lub drogą elektroniczną: https://aelia.pl/zwroty-i-reklamacje
4.3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub pocztą.
4.4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią za wady rzeczy sprzedanej ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4.5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Warunków Promocji w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako (katalog zamknięty):
a) zmiana przepisów prawa regulujących warunki, zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników Promocji;
b) zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi;
c) zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Produktów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez Organizatora wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
d) zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie);
e) zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
4.6. W przypadku dokonania zmiany w Warunkach Promocji, Organizator udostępni tekst jednolity Warunków Promocji poprzez jego publikację w Sklepie Internetowym.
4.7. Zmiany Warunków Promocji obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia w Sklepie Internetowym. Do Rabatów, które zgodnie z pkt II ust. 13 powyżej zachowują ważność w momencie zmiany Warunków Promocji, stosuje się Warunki Promocji w ich dotychczasowym brzmieniu.
Regulamin obowiązuje od dnia 20.02.2024 r.